Thursday 6 June 2013

Bautiful Flowers near Glasgow | Piękne kwiaty w pobliżu Glasgow


EN: Hi everyone! I am sorry that it took so long, but finally I have a little (just a little) spare time to
write something here.
As you know I have been very busy lately, creating websites, and working on SEO as well.
Lately, I have uploaded live a brand new website named: Twisted Willow Wedding & Event Florist. Yes, the website is about flowers, bouquets, wedding & event flowers, items to hire for such events. Caroline who is florist and creative designer of all the lovely bouquets run the business with success. Now she also owns the website, which shows a wide range of flowers arrangements.
I hope that I don’t need to convince you to take a look on her website, and more over photos galleries of her works.
I have a pleasure to work on this wedding & event website, simply because I love flowers, there is not a day without flowers in my home! And it was unexpected surprise last week when I have received a beautiful bouquet from Caroline as a thank you for my work. If I can truly recommend a florist it will be Twisted Willow for sure!

To see more flowers arrangements visit Twisted Willow Wedding & Event Florist website.

PL: Witam wszystkich! Przykro mi, że to tak długo trwało, ale w końcu mam trochę (tylko trochę) wolnego czasu, aby napisać coś tutaj.
Jak wiecie, byłam ostatnio bardzo zajęta tworzeniem stron internetowych i pracami nad SEO. Ostatnio załadowałam na serwer nową stronę internetową on nazwie: Twisted Willow Wedding & Event Florist. Tak, strona jest o kwiatach, bukietach, kompozycjach kwiatowych, o ślubach i wydarzeniach, przedmiotach, które można na nich wykorzystać i ustroić kwiatami.  
Caroline, która jest florystką i kreatywną designerką układa wszystkie przepiękne bukiety i prowadzi tę działalność z sukcesem od kilku lat. Teraz jest także właścicielką strony internetowej, która przedstawia szeroką gamę wiązanek i innych aranżacji z kwiatów.
Mam nadzieję, że nie muszę Was przekonać, aby spojrzeć na jej stronę internetową, a tym bardziej na galerię zdjęć. Miałam przyjemność pracować nad tą stroną Wedding & Event Florist, też dlatego, że po prostu kocham kwiaty, nie ma dnia bez kwiatów w moim domu! I co było dla mnie ogromną niespodzianką w zeszłym tygodniu, to otrzymanie pięknego bukietu od Caroline, jako podziękowanie za moją pracę.
Jeśli mogę szczerze polecić kwiaciarnie będzie to na pewno Twisted Willow!

Aby zobaczyć więcej zdjęć aranżacji z kwiatów odwiedź stronę internetową: Twisted Willow Wedding & Event Florist

No comments:

Post a Comment